maylene_parker: (Default)
[personal profile] maylene_parker

Stargate Atlantis icons and graphics - Because the show is cool

and Torri is LOVE! She is the cutest thing ever!


Icons

19 Stargate Atlantis

17 Torri Higginson

4 Torri Higginson & Michael Shanks


11. 14.  23.




Graphics

1 John/Elizabeth manipulation

1 John/Elizabeth wallpaper

 






Icons


  • Stargate Atlantis

01. Image hosting by Photobucket 02. Image hosting by Photobucket 03. Image hosting by Photobucket

04. Image hosting by Photobucket 05. Image hosting by Photobucket 06. Image hosting by Photobucket

07. Image hosting by Photobucket 08. Image hosting by Photobucket 09. Image hosting by Photobucket

10. Image hosting by Photobucket 11. Image hosting by Photobucket 12. Image hosting by Photobucket

13. Image hosting by Photobucket 14. Image hosting by Photobucket 15. Image hosting by Photobucket

16. Image hosting by Photobucket 17. Image hosting by Photobucket 18. Image hosting by Photobucket

19. Image hosting by Photobucket



  • Torri Higginson


20. Image hosting by Photobucket 21. Image hosting by Photobucket 22. Image hosting by Photobucket

23. Image hosting by Photobucket 24. Image hosting by Photobucket 25. Image hosting by Photobucket

26. Image hosting by Photobucket 27. Image hosting by Photobucket 28. Image hosting by Photobucket

29. Image hosting by Photobucket 30. Image hosting by Photobucket 31. Image hosting by Photobucket

32. Image hosting by Photobucket 33. Image hosting by Photobucket 34. Image hosting by Photobucket

35. Image hosting by Photobucket 36. Image hosting by Photobucket



  • Torri Higginson & Michael Shanks


37. Image hosting by Photobucket 38. Image hosting by Photobucket 39. Image hosting by Photobucket

40. Image hosting by Photobucket





Graphics















[x] no hotlinking/editing - thanks
[x] blanks are not bases
[x] please credit [personal profile] maylene_parker
[x] comments are loved
[x] all resources can be found here


Date: 2006-02-28 01:19 pm (UTC)
From: [identity profile] lhinneill.livejournal.com
Lovely icons. =)

Date: 2006-03-02 08:29 am (UTC)

Date: 2006-02-28 02:05 pm (UTC)
From: [identity profile] lightz474.livejournal.com
Wow!!! I'm impressed. These are awesome. I'm taking a bunch and I will credit you when used. :D

Date: 2006-03-02 08:30 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks for the comment. Enjoy!

Date: 2006-02-28 02:18 pm (UTC)
From: [identity profile] kejsarinna.livejournal.com
yaay! love it all! gonan add tis to memories, don't have the strength to right click on everything right now ;D

Date: 2006-03-02 08:30 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
:D so glad you like them. thanks!

Date: 2006-02-28 02:41 pm (UTC)
From: [identity profile] finnstardust.livejournal.com
Love the icons!! Snagged a few, will credit.

Date: 2006-03-02 08:31 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks a lot!

Date: 2006-02-28 02:49 pm (UTC)
From: [identity profile] aoihikari.livejournal.com
torri sure is!!! *points at her icon* XD!!!!

snagged all of teh torri ones!!! credit if used!!!!

much torri!loving back!!!
wannatee!!!

Date: 2006-03-02 08:39 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
:D I really REALLY adore her! I always loved her but since she took the time to talk to her fans over at Gateworld I have proof that she really is the cutest thing ever (not that I needed proof lol. but that was so amazing of her!!!)

I'm really glad you like the icon. have fun with them.

Date: 2006-03-02 08:45 am (UTC)
From: [identity profile] aoihikari.livejournal.com
i KNOW she's the cutest thing ever!!! why you say??? :P not only from her actions in GW but due to the fact that ....

I MET HER IN RL!!!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!! *points to icon* XD!!!!

dear god she was awesome!!! and i got a hug!!! *fangirlish squee!!!*
and also she likes my name!!! (wannatee is my real name BTW)

and OMG!!! have you seen my new icons i've posted up!!! go check them out!!! i'm sure you like them!!! XD!!!

torri!loving all the way!!! XD!!!
wannatee!!!

Date: 2006-03-02 10:44 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
OMG!!! you met her?!?!?! damn, I'm so jealous!!!! tell me all about it, pretty please! what was she like?
awww, I wanna have a hug from her too!
I would so love to meet her someday but I'm sure that will never happen. so when word got around that she was on GW it was as far as I'll ever get to meeting her. that was one of the most crazy saturdays of my life. All day I was like "omg, when is she coming". I was dying of anticipation! and when she was on and posting I didn't say one single thing because.... damn that place scares the shit out of me lol :D
can you give me the link to the icons? I would so love to see them!

Date: 2006-03-02 06:05 pm (UTC)
From: [identity profile] aoihikari.livejournal.com
i met her at the vortex convention they had in brisbane (which is in australia if you didn't know! :D) and she, as well and rainbow sun franks and alexis cruz where the guests that where there!!!

OMG!!! where to start???

during the photo session, i got to sit next inbetween her *hence the torri!loving icon!!! XD!!!* and alexis while taking it and while she wrapped her arm around me, she accidently punched alexis in the face. but she told him i'm sorry i kicked you. and i said you kicked him??? and then she got all flustered and buried her head on my shoulder!!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek! dear god i nearly died from massive squeeing!!! XD!!! and then the photograph dude asked for my name and i said wannatee (it's my real name!!! XD!!!) and she does, can you say that again? i told her again and she said i have a beautiful name!!! OMG!!! i like melted right there and then!!! XD!!!

during her hour speech she was so adorable and sweet!!! not stoic at all like weir, she was cute and a barrel of laughs and a joy to listen to her talk for an hour talking about stargate and sedge and TLG spoliers and stuff!!! was a great day!!! XD!!!

when it came to the signing of my autograph (i had to get one, one from both torri and rainbow! XD!!!) i took like a million pictures while waiting in the line, they all turned out really great!!! *if you like to see what she signed to me and pictures of her and me in the con, go visit my LJ, i have a really cool header up of them pics!!! XD!!!* she was a joy and we talked again about stuff and OMG she said it was a pleasure to meet me and gave me a hug!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!! XD!!!

she was awesome and amazing and OMG!!! i fell so hard for her it wasn't funny!!! :P

the posting on GW was crazy i tell ya!!! 140 ppl where in there in one stage!!! eep!!! *the supreme coolness that is torri would bring in those crowds huh ;)* and i wrote a little message for her and she replied back to me that i rock!!! OMG!!! that was so cool!!! i love her to death now by that stage!!! she's the best!!! XD!!!

and btw, can i like friend you? XD!!!

much torri!love!!!
wannatee!!!

Date: 2006-03-09 11:11 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
i met her at the vortex convention they had in brisbane (which is in australia if you didn't know! :D) and she, as well and rainbow sun franks and alexis cruz where the guests that where there!!!

OMG!!! where to start???

during the photo session, i got to sit next inbetween her *hence the torri!loving icon!!! XD!!!* and alexis while taking it and while she wrapped her arm around me, she accidently punched alexis in the face. but she told him i'm sorry i kicked you. and i said you kicked him??? and then she got all flustered and buried her head on my shoulder!!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek! dear god i nearly died from massive squeeing!!! XD!!! and then the photograph dude asked for my name and i said wannatee (it's my real name!!! XD!!!) and she does, can you say that again? i told her again and she said i have a beautiful name!!! OMG!!! i like melted right there and then!!! XD!!!

during her hour speech she was so adorable and sweet!!! not stoic at all like weir, she was cute and a barrel of laughs and a joy to listen to her talk for an hour talking about stargate and sedge and TLG spoliers and stuff!!! was a great day!!! XD!!!

when it came to the signing of my autograph (i had to get one, one from both torri and rainbow! XD!!!) i took like a million pictures while waiting in the line, they all turned out really great!!! *if you like to see what she signed to me and pictures of her and me in the con, go visit my LJ, i have a really cool header up of them pics!!! XD!!!* she was a joy and we talked again about stuff and OMG she said it was a pleasure to meet me and gave me a hug!!! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!!! XD!!!

she was awesome and amazing and OMG!!! i fell so hard for her it wasn't funny!!! :P


OMG that sounds amazing!!! I'm so jealous! I mean I love and adore her and I haven't even met her. I can only imagine what it must have been like for you to meet her!


the posting on GW was crazy i tell ya!!! 140 ppl where in there in one stage!!! eep!!! *the supreme coolness that is torri would bring in those crowds huh ;)* and i wrote a little message for her and she replied back to me that i rock!!! OMG!!! that was so cool!!! i love her to death now by that stage!!! she's the best!!! XD!!!


yeah, it was crazy! and I was nervous like hell lol. I hang around message boards a lot but I think I've never seen 140 ppl in one thread.


and btw, can i like friend you? XD!!!


friended you back like ages ago lol but just now got around to post an answer to this post.

much torri!love back
maylene

Date: 2006-02-28 02:57 pm (UTC)
From: [identity profile] ubiquitous-girl.livejournal.com
Gorgeous icons!! Snagged a few of the Weir and Torri ones. Will credit.

Date: 2006-03-02 08:39 am (UTC)

Date: 2006-02-28 03:00 pm (UTC)
From: [identity profile] rithmah.livejournal.com
Lovely icons! I snagged quite a few of the SGA ones and will credit if used. :D

Date: 2006-03-02 08:40 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks for the comment!

Date: 2006-02-28 03:26 pm (UTC)
From: [identity profile] ankareeda.livejournal.com
Great work! I do love #24. ♥

Date: 2006-03-02 08:41 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks! that's cool because I wasn't really sure about 24 and 25 lol

Date: 2006-02-28 03:27 pm (UTC)
From: [identity profile] wabbitseason.livejournal.com
Great icons. Grabbed 13 and 15.

Date: 2006-03-02 08:42 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
:D thanks a lot!

Date: 2006-02-28 03:33 pm (UTC)
From: [identity profile] kathgrr.livejournal.com
Lovely batch of icons! I'm so glad you made the ones with torri and michael, they are so adorable.

Date: 2006-03-02 08:43 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks a lot! I saw the pics of torri and michael and I fell in love with them. I couldn't not make icons of these two. they're so cute! XD

Date: 2006-02-28 03:42 pm (UTC)
From: [identity profile] animegirl29.livejournal.com
o.o They're so fracking pretty!! *snags wall and some icons* *oogles at pretties more* XD

Date: 2006-03-02 08:45 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks you! I'm really glad you like the icons and the wall.
(deleted comment)

Date: 2006-03-02 08:47 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks! have fun with the icons.

Date: 2006-02-28 05:29 pm (UTC)
From: [identity profile] liz-love.livejournal.com
Awesome work here!!! Grabbed them all because I couldn't decide which one was best and will credit them when *and not if ;)* I use them. Thank you and keep on smiling :D

Date: 2006-03-02 08:47 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks a lot for your awesome comment! I'm glad you like them.

Date: 2006-02-28 09:27 pm (UTC)
From: (Anonymous)
Torri's so purty. These are very nice. I snagged a few. When in use will most definitely CREDIT. Thankies.

Date: 2006-02-28 09:28 pm (UTC)
From: [identity profile] sunny-serenity.livejournal.com
/\ That was me. Sorry, I'm kinda dense sometimes :D

Date: 2006-03-02 08:49 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
lol don't worry. it happens to me too from thime to time :D

Date: 2006-03-02 08:49 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
I adore torri and it was about time I made some icons of her! thanks a lot for the comment!

Date: 2006-02-28 11:56 pm (UTC)
From: [identity profile] jr-moon.livejournal.com
have snagged whole bunch of teh sparky with credit. These are cool! Thanks. Will also nom you soon at [livejournal.com profile] sg_awards if that's ok?

Date: 2006-03-02 08:51 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks for the feedback! Sure it's ok! I feel really honoured that you wanna nom me. thanks a lot!

Date: 2006-03-01 01:07 am (UTC)
From: [identity profile] dana-cz.livejournal.com
Wow, love the icons! And the manip+wallpaper! *luvs* I'm snagging the wall for future use. Thanks! :)

Date: 2006-03-02 08:51 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
glad you like the icons and the wallpaper. thanks for the feedback!

Date: 2006-03-01 06:36 am (UTC)
From: [identity profile] mel13.livejournal.com
they amazing! i have snagged a few and will credit you

Date: 2006-03-02 08:52 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks a lot!

Date: 2006-03-08 11:33 pm (UTC)
From: [identity profile] timebound.livejournal.com
Snagged #21, will credit in my userinfo.

I have a question, though. I searched torrihigginson.info, but I couldn't find the pictures you used for icons #21, #24, and #25. Do you still have them, or could you tell me where to find them? (Especially #21, please.)

Thanks! They're all so pretty! :)

Date: 2006-03-09 10:57 am (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
thanks for the feedback!

#21 (http://torrihigginson.info/photos/index.php?spgmGal=Movies/1998_Airborne&spgmPage=3&spgmFilters=t#?)
first pic in second row

#24 (http://torrihigginson.info/photos/index.php?spgmGal=TV_Series/2002_Bliss&spgmPage=2&spgmFilters=t#?)
first pic in third row

#25 (http://torrihigginson.info/photos/index.php?spgmGal=Movies/1998_Airborne&spgmPage=3&spgmFilters=t#?)
third pic in third row, I think

Date: 2006-05-05 02:00 pm (UTC)
From: [identity profile] teh-gandu.livejournal.com
Snagged #21 and 23. Again, would you mind telling me which movie they're from, please?

Date: 2006-05-05 11:29 pm (UTC)
From: [identity profile] maylene-parker.livejournal.com
#21 is from Airborne and #23 from Family of Cops III. btw I love your icon!

Date: 2006-11-13 02:25 am (UTC)
From: [identity profile] agentcat47.livejournal.com
2, 5, 6, 7, 8, 9, 16

25, 31

38, 40

both manip and desktop image
THANK YOU!

Profile

maylene_parker: (Default)
maylene_parker

October 2006

S M T W T F S
12345 6 7
891011 121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 22nd, 2017 01:33 pm
Powered by Dreamwidth Studios